Apr 29, 2011

Posh and Becks @ Royal Wedding!



Although I wasn't very euphoric about the royal wedding, today I saw some moments on web and I'm actailly glad I did! They looked so adorable! And Kate was more beautiful than ever!

Posh and Becks looked amazing today! I had to post these photos!

Iako me stvano nije uhvatila euforija oko vencanja Williama i Kate, danas sam uspela da uhvatim prenos na par momenata i stvarno mi je drago sto jesam:)  Bili su preslatki, a Kate predivna, mislim da nikada nije lepse izgledala u zivotu, vencanica (iako nije moj tip) mi se dopala, jednostavna je i otmena, mada dosta njih je ocekivalo nesto raskosnije!

Posh i Becks su bili naravno, kao i uvek, savrseno stilizovani.... Morala sam da postavim ove slike, stvarno su naj naj! 

8 comments:

  1. Stvarno su odlicno izgledali.Njen sesiric je mnogo sladak:)

    ReplyDelete
  2. Bili su odlični, makar se mogla koji puta i Vicki nasmijati :D A Kate, savršena - baš prava princeza :)

    ReplyDelete
  3. kralj i kraljica bez titule ;)

    ReplyDelete
  4. sve je danas izgledalo savrseno,a oni iako nisu na mojoj listi omiljenih zvezda bili su bez greske.Sjajne fotke!

    ReplyDelete
  5. On mi izgleda barem duplo bolje nego ona, i mada imam par postova o njoj - toliko mi je antipaticna, najvise zbog svoje kisele face koju nikako, svih ovih godina, apsolutno nije promijenila. Jos jedna stvar - pitam se kako trudna moze da stoji i da hoda na ovolikim petama, ja ne bih mogla ni bez bebe :):) Hahahah :)

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. @ Dinoboy, Citas mi misli:)

    Sto se tice Vic, stvarno bi mogla da se ponekad nasmeje:)

    ReplyDelete