May 6, 2011

Remember this name: INES JANKOVIC!



Ines Jankovic is young and super talented serbian designer.

She rocked Belgrade's Fashion week this spring and let everyone know that there is a new rising star in town.

Her creations are perfectly tailored, timeless, effective and very wearable. She uses only the best materials such as silk, leather... I don't say this very often, but I think that I want to adopt every single piece from the collection and put it in my closet:)

Enjoy her look book:)


Ines Jankovic je mlada i jako talenotvana domaca dizajnerka.

Svojom debitantskom kolekcijom "Birkin Rapsody" je definitivno razbila Bg fashion week i svima nam jasno stavila do znanja da je nova dizajnerska zvezda u gradu!

Njene kreacije su perfektno skojene, za sva vremena, efektne, nosive i sto je veoma bitno napravljene od najkvalitetnijih materijala.

Ne kazem ovo bas cesto ali njenu celu kolekciju bih odmah, bez izuzetka preselila u svoj ormar:)

Kladim se da cete i vi to pozeleti cim pogledate njen look book:)

P.S. Uskoro cete moj intervju sa Ines moci da procitate u Wannabe Magazinu!

















7 comments:

  1. Jako mi je drago sto je sve vise mladih talentovanih ljudi koji se afirmisu.Ines je bas talentovana i svidja mi se vecina stvari iz kolekcije:)

    ReplyDelete
  2. Every outfit is awesome on her :)))

    MonsieurMauro

    ReplyDelete
  3. Ima bas lepih stvari u svojoj kolekciji. :)

    ReplyDelete
  4. Mina, potpuno se slažem sa tobom! Cela kolekcija u private wordrobe! Ne, zaista žena je mag! I ta pojava na FW ima neki jači utisak od ostalih new dizajnera koju su blistali tokom godina... Barem na mene tako deluje.

    ReplyDelete
  5. e, ines mi se vec svidja
    Mirjana

    ReplyDelete
  6. izdvojila se,divna kolekcija:)

    ReplyDelete
  7. super haljinice...podseca me na Lanvin

    ReplyDelete