Jun 23, 2011

...And Here Comes THE BRIDE!





... The wedding was great we had so much fun, but I especially loved the bride - she was perfect. The wedding gown was elegant and classy, and the seccond dress (on the photo) with crystals and feathers was daring, glamourous and sexy ! Damn Jaz you look gorgeous!


Vec sam rekla na vencanju nam je bilo predivno, ali narocito me odusevila MLADA - izgledala je savrseno. U vencanici sa visokom pundjom je izgledala prefinjeno i elegantno, a u drugoj haljini ( na slici) sa Swarovski kristalima i belim perjem je bila glamurozna i sexy.  Mislim pogledajte samo ove noge. Damn Jaz izgledas savrseno!




And the shoes <3 <3 <3


Cipeleee  <3


12 comments:

  1. Evo, ja cu prva! Hrabro i fenomenalno!

    ReplyDelete
  2. Uuuuuu...bas hrabro! Cipelice su mrak! ;)
    xx,K.

    ReplyDelete
  3. Jedna od najlepsih sportistkinja na svetu, nasla sam listu na netu:)))

    ReplyDelete
  4. Nasa Jaca ! Vrh vrh vrh ! Ldl lu <3

    ReplyDelete
  5. predivna i ja sam ocarana kao i ti!idem na toliko vjencanja i sva su ista,imam osjecaj da sam vidjela svaku vjencanicu koja se mogla kupiti na nasim prostorima u zadnjih 10godina i zato obozavam kad ljudi naprave ovako nesto posebno!fantasticna je! nje i njenog vjencanja ce se siguno svi sjecati!

    ReplyDelete
  6. Odlican izgled, tako moderna mlada!

    ReplyDelete
  7. fenomenalno!!!

    follow me
    http://lilmiss-milica.blogspot.com/

    ReplyDelete