Jul 21, 2011

Boho





As I said in once, dresses are my BIG love, maybe the BIGGEST.  I love them, and I just can't get enough. This one is my another maxi dress... It's ideal for summer, because it's super light yet stylish! And I love this boho print:)

Mislim da sam vec jednom pomenula, haljine su moja VELIKA ljubav, ako ne i NAJveca. Obozavam ih i nikad mi ih nije dosta. Ovo je jos jedna moja maxi haljina, idealna za leto, lagana a opet stylish... Obozavam njen boho print pogotovu uz gomilu narukvica i ravne sandale:) KISSS




18 comments:

  1. Haljina ti je divna :D ja takodje obozavam haljine cak sam mislila citav blog samo haljinama posvetiti ;)

    http://fashioncookiecs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. divna je
    blagis tebi, ja sa metar i zgazenom jagodicom nikako ne uspevam da nadjem haljinu za sebe
    smrc

    ReplyDelete
  3. Baš super haljina!! Lepo ti stoji!
    A sviđaju mi se te sandalice (mada ne vide se lepo) ;)!

    ReplyDelete
  4. Ja sam jako niska, tako da mi je problem naci odgovarajuce haljine! Ali ova tvoja je pun pogodak i divno ti stoji.

    ReplyDelete
  5. Ponovo odlicna kombinacija. ;)

    ReplyDelete
  6. stvarno volim haljine,duge,kratke,letnje.zimske....Rekoh vec,ova je prekrasna!

    ReplyDelete
  7. i haljina i torba su predivne! Predivne! I moja su najveca ljubav!:) Joj, blago tebi na moru i palmama!:)

    ReplyDelete
  8. uuh, kako je dobar nakiy jos u kombu sa tom torbom> sjajno!:)

    ReplyDelete
  9. I docekah... sjajno izgledas! Haljine su tvoja domena! ;)
    xx,K.

    ReplyDelete
  10. super haljina,ali torba!!!!!!!!!!bez rijeci!!!!

    ReplyDelete
  11. hocu reci prekrasna,da se ne bi krivo shvatilo haha

    ReplyDelete
  12. Hvala vam devojke do neba, obozavam da citam vase komentare, pa da vidim sta vam se dopada i gde mozda gresim:))

    ReplyDelete
  13. Prelijepa kombinacija! :)

    http://paradiseforyoureyes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Prelepa kombinacija, nakit mi se pogotovo svidja! Divan blog!

    http://mayasfashioncorner.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. divno stvarno, haljina kao stvorena za tebe:-)

    ReplyDelete