Jul 1, 2011

Isabel Lucas!




The good dress can change woman's life! This is  a fact, and I will write a post specially about that. Anyway, the first time I noticed this Australian beauty was @ Matt Gala thanks to this gorgeous Louis Vuittons coral dress. After that, I paid more attention to her and I loved her style which is eclectic mix of Australia and California. Here are the pics!


Dobra haljina moze da promeni zivot jedne zene! To je cinjenica i jedan post cu definitivno posvetiti tome. U svakom slucaju, prvi put sam primetila Isabel Lucas upravo zbog ove predivne, koralne, haljine od Louis Vuittona koju je nosila na Met Gala. Posle toga, vise sam obratila paznju na njen stil i dopada mi se. To je eklektican mix Australije i Kalifornije. Pogledajte slike, i kako vam se cini?

P:S. Jos samo 5 lajkova na Fan Pagu, pa organizujem prve Giveaway:)
P.P.S. Ako neko zna kako da povecam format za slike u postu, tutorial molim:)) Hvalaaa










12 comments:

  1. prelepa je, a i svidja mi se njen stil bas. M.

    ReplyDelete
  2. Divna je ova prva haljina, a ona je baš slatka! ;)

    ReplyDelete
  3. ona je prelepa..
    http://blumarine-blumarine.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. stil joj je odlican a i jako je lepa :)

    ReplyDelete
  5. slatka je, svidja mi se u crvenoj haljini..nekako mi je opustena u njoj

    ReplyDelete
  6. Nisam neki fan njenog stila, ali joj je ta crvena haljina wow :)

    XO,
    Lucija

    withlovelucija.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. bas je simpaticna :-)))) svidjaju mi se njene haljine :-)

    ReplyDelete
  8. Potpuno si u pravu za prvu haljinu! :)

    ReplyDelete
  9. Ne secam se kad sam zadnji put videla tako lepu haljinu kao na prvoj slici bar sto se tice elegantnih prilika, oscara i slicnog...Divno :)) xoxo

    ReplyDelete