Jul 23, 2011

Skull Scarf & THE Ring:)


Last evening we went out to see some friends. This is also one of my favorite looks, jeans and tee combined with high heels and good scarf. I was thinking about this scarf for a long, long time... I love this model especially for it's colors, so unusual for this type of scarf. These shoes are one of my favorite shoes from Zara, I bought them 3 years ago, but I still love them like the first day. Also, take a look at my ring, new one from Asos, I love it, looks so unusual, but I doubt that it would pass a passport control.


Sinoc smo izasli da se vidimo sa nekim prijateljima. Ovaj izgled je takodje jedan od mojim omiljenih, obicna majce i farmerke uparene sa visokim stiklama i dobrom maramom. O ovoj marami sam misila dugo, dugo vremena, da li da ili ne... Ovaj model mi se posebno dopao zbog svojim zivih boja, koje su u sustini atipicne za ovaj tip marame. Ove zelene cipelice su jedne od mojih omiljenih iz Zare, imam ih vec 3 godine, tako mi se cini, ali ih volim kao prvog dana. I ovaj prsten obozavam, moja poslednje kupovina sa Asosa, doduse sumnjam da bi uspeo da prodje pasosku kontrolu:)




I'm so funny with this confused face on this pic, I had to share it with you:)




T shirt: No Name, Jeans: LTB, Shoes: Zara, Ring: Asos, Bracelet: Some croatian designer I forgot the name, Scarf: Alexander Mcqueen

28 comments:

  1. Cipele su jako slatke.
    Reci mi koliko placas carinu kada narucujes sa Asos-a?

    ReplyDelete
  2. Mi u CG ne placamo carinu i porez na sve posailjke do 150 E, ali placamo neke carinske papire, to nam od ove godine naplacuje DHL 23,50 Eura, ali shipping je besplatan pa mu to dodje na isto:)

    ReplyDelete
  3. odlično, obožavam takve jednostavne kombinacije!a cipele su ekstra, jako mi se sviđaju :)

    ReplyDelete
  4. Hvala devojke, zanimljivo je da se pristen dopada svima, cak i devojkama koje generalno ne vole taj fazon:D

    ReplyDelete
  5. volim videti zelene detalje na devojkama, a tebi odlicno stoji!

    ReplyDelete
  6. prsten i cipele su savršeni! :))))

    http://stopppwhispering.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. prekrasno izgledaš!!!! :))) cipelice i prsten su bomba! :) pravi komad ;)

    ReplyDelete
  8. Hvalaaa puno:)

    @ Milan - Obozavam zelenu boju

    ReplyDelete
  9. Preslatka si! :)

    http://fashiondisorderbymms.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Prsten je fenomenalan!!! A i cipelice su za 10+ :)Obozavam Zarinu obucu

    ReplyDelete
  11. Verovatno je glupo sto pitam ali moram,koliko je kostala Mcqueen marama,da li si je narucila online?

    ReplyDelete
  12. I ja volim ovakav outfit...a ovaj je pun pogodak! :)
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Mnogo mi se dopada. Bas je jednostavno, a detalji su ucinili svoje. Odusevljena sam. Bravo! Koji je to lak?

    ReplyDelete
  14. Uvijek imas neki komad na koji otkidam, cipele su ti uvijek sjajne!

    ReplyDelete
  15. Hvala devojke

    @ Anonymus - Sto se tice marame narucila sam je on line, a ako zelis jos neku dodatnu info, pusti mi pitanja na mail - Gore ispod moje slike:)

    @ Dictionary of fashion - Hvala draga

    @ Antogina's Orchid- Lak je Opijev Lincoln Park After Dark iz njihove kolekcije inspirosane Rusijom

    @ Hvala Minni puno puno:))

    ReplyDelete
  16. Odlicne farmerke i marama! Lep outfit! :))

    ReplyDelete
  17. Mmmm,zeleno-moja omiljena boja i sad zelim ove cipele!

    ReplyDelete
  18. this outfit is simple, elegant and beautiful, I love that you added this stunning Alexander McQueen scarf to the outfit.

    glamfashionistafashionista.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Hvala Mina, nisam znala da si iz CG. :D

    ReplyDelete
  20. Preslatka si ovde, cipele su fenomenalne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  21. wow fantasticno!!! cipeli su predivni i ova marama! a prsten je super :)

    ReplyDelete