Aug 31, 2011

Cut out Shoulder Top!



Trends, come and go... I embrace some other I ignore... But I adore this one, cutout shoulder, fantastic for the last days of summer. The top is form Asos, of course,  and these are my new Fayfarer's, I had them on my eye, for almost a year at first I thought I loved them, but they are not for me... I mean I'm not the type of person for them... So it was to buy or not to buy, but and the end I did... And actially, I'm glad I did:)

Trendovi dolazi i prolaze, neke prihvatis neke ingnorises... Koliko god da volim modu, uvek se trudim da ostanem dosledna nekom svom stilu... Ali ovaj trend sam zavolela u momentu kada sam ga ugledala, da to je bilo to - love at first sight! Vec sam o njemu pisala ovde.
Kada su ove naocare u pitanju, njih sam duuuugo merkala, svidele su mi se, ali nekako mi nisu bila za mene, ali na kraju sam ih ipak uzela i svaki dan su mi sve draze:)

P.S. Naknadno cu da iskomentarisem torbu:) Imam je vec skoro 3 godine, oduvek mi se dopadao ovaj VW fazon sa karo dezenom i tvidom, ali su uvek bile neke sumorne boje koje nisu bile za mene, a onda se pojavila ova lepotica and that's was the beginning of one beautiful friendship:)




Top: Asos, Jeans: LTB, Sunglasses: Rayban, Bracelet - one Croatian designer, Bag: Vivienne Westwood; shoes: Zara

33 comments:

  1. wow za torbuu, nju nam nisi iskomentarisala!:) Naocare se stvarno prelepe,i divno ti stoje, i ja obozavam ovaj model, a i trend golih ramena! Jel narucujes iz Asosa ili...?

    ReplyDelete
  2. Torbu vec imam 3 godine pa zato:))) Da, porucujem sa Asos-a, moja nova omiljena on line prodavnica:)))

    P.S. Hvala na komplimentu za Wayfarer:)

    ReplyDelete
  3. Nije cudno sto volis taj top - divan je. :)

    ReplyDelete
  4. Mina, ovo je fantastican look! Gola ramena su veoma sexy, jos u ovoj kombinaciji, ma hej... ;)
    xx,K.

    ReplyDelete
  5. divno ti stoji topic,kao i cvike...al to smo vec utvrdili. a sad moram i torbu posebno da pohvalim,cool boje,ide uz sve;-)

    ReplyDelete
  6. Mačkaste naočare i uopšte, retro look, obožavam.
    Super ti stoje. Slažem se da ne treba po svaku cenu prihvatati trendove već izabrati ono što odgovara tebi i tvom karakteru.

    ReplyDelete
  7. Sve mi se dopada. Sve je savrseno. Ove farmerke ti stoje kao salivene. Gde kupujes te LTB?

    ReplyDelete
  8. Hvala zene moje divne:)

    @ Antinona - LTB kupujem u Avanguardiji u HN, proveri da li ih imaju i u BG:) Meni najvisew odgovaraju njihovi modeli a cene se kreci kao npr. Zarine ili Mango farmerke:)

    ReplyDelete
  9. Super je cela kombinacija... ;)
    A smeknula sam cipele, secam se kad su bile u zari. Ali, cula sam da su jako neudobne??
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. @ Svetlana, tacno je - uzasno su nestabilne, bas bezi noga u njima :(

    ReplyDelete
  11. Divno ti stoji pracenje trendova ;)
    Ja se ove jeseni radujem pokazivanju ramena i vracanju spica u cipelarnike :)))

    ReplyDelete
  12. sve mi se svidja i pojedinacno i u kompletu...ali naocale su me bas osvojile! i ja cu se sloziti da ne treba slijepo pratiti trendove,vec uzeti od njih ono sto nam najbolje odgovara...

    ReplyDelete
  13. ovo super na tebi izgleda,ja se nikako nisam mogla odluciti na ovaj kroj majice pa sam po obicaju izela nesto klasicnije

    ReplyDelete
  14. Predivan crni top . I crno lepo stoji plavusama,pogotovo tako preplanulim. Prelepa si mi a pogotovo kad se smejes :)))

    p.s. trenirala sam godinama jazz balet pa jazz dance i modern dance. sve zajedno, skok je ostao <3

    ReplyDelete
  15. Hvalaaa:)))

    @ Tamara, vidi se, you still have the moves:)

    ReplyDelete
  16. Bas je lep top i odlicno ti stoji!Super je kombinacija:)

    ReplyDelete
  17. a ja bas volim te tamnije varijante torbe :) al i tvoja je super! odlicne sandale!

    ReplyDelete
  18. Mozes li da napises tacan naziv i sifru naocara jer ne mogu na Ray ban sajtu da ih nadjem a mnogo su dobre, a i cela kombinacija

    ReplyDelete
  19. dopada mi se sve ali pogotovo torba ( imamo istu ) :-))))) a volim njene torbeeee

    ReplyDelete
  20. odlicno!
    jednostavno, a odlicno, omiljeno mi

    ReplyDelete
  21. Sifra i naziv: Fayfarer RB 2140 1002/51 54(simbol za kocku:)18 2N... sve sam ti napisala sto pise ma njima:))


    @ Streer art_lifestyle- stvarno? bas istu, istu?

    @JK- I meni su omiljene jednostavne kombinacije zacinjene nekim interesantnim detaljima:)))

    ReplyDelete
  22. @ Vanja- meni te zagasite boje grozno stoje, nekako me progutaju...

    ReplyDelete
  23. mina, osmeh sve stavlja u drugi plan, koliko je to moguce...kiss
    Mirjana

    ReplyDelete
  24. sve super, sandalice, farke, al' moram da ponovim za torbu da je vrh! :D

    ReplyDelete
  25. I am not in a position to see this web site properly on my telephone :
    (

    Also visit my blog - tips for trying to get pregnant

    ReplyDelete
  26. Hey I discovered this web site to be really fascinating! Bookmarked!



    Here is my web blog: having trouble getting pregnant again

    ReplyDelete