Aug 28, 2011

Like Ancient Greece!




This is one of my favorite dresses... I have it for years but still love it like the first day... The thing I love very much in this combination is my new necklace designed by talented Serbian designer Tijana Zunic. Do you like It?

Ovo je jedna od mojih omiljenih haljina, kupljena pre par godina ali jos uvek je volim kao prvog dana jer je jako laka za kombinovanje i jos lepsa za nosenje... Molim vas obratite paznju na ogrlicu koju je napravila mlada i talentovana domaca dizajnerka Tijana Zunic, divna je zar ne?











Dress: no name, Sandals: Zara; Bag Just Cavalli; sunglasses Gucci; Bangles: Accessories; Necklace: Tijana Zunic...

26 comments:

  1. Svidja mi se haljinica, lagana je, leti za svaki dan..a ogrlica je fantasticna!! :))

    ReplyDelete
  2. predobra ogrlica....mocna,jos na toj beloj haljinici,prava grcka boginja;-)
    a torba mi je savrsena,sve si jako dobro skockala!

    ReplyDelete
  3. Sve na svom mestu! ;) Ogrlica i torba su se bas uklopile. :)

    ReplyDelete
  4. Moram da kažem nešto nevezano za tvoju kombinaciju, nadam se da mi nećeš zameriti, a to je da mi se sviđa tvoja kosa :)

    ReplyDelete
  5. Prelepa je ogrlica!Bas mi se svidja cela kombinacija:)

    ReplyDelete
  6. ogrlica i ova preeedooobra torba izgledaju kao da su iz iste kolekcije.. savršen par!

    ReplyDelete
  7. Volim svaki tvoj look, a ovaj me posebno odusevio. Svijetle boje, a ogrlica i torbica savrseni! Za ove sandale sam dugo razmisljala da ih kupim, na kraju sam ih propustila :(

    ReplyDelete
  8. Hvala dragi moji:)))
    Tijana je stvarno napravila sjajnu ogrlicu:)))

    @Psyho cat- hvala draga, naravno da ti necu zameriti naprotiv:) Kisss

    ReplyDelete
  9. prelepa!najvise mi se svidja poslednje slika,u stilu paparaca!:)

    ReplyDelete
  10. Lepa je haljinica, uvek može sa nekim nakitom da se ukombinuje :)

    ReplyDelete
  11. Ogrlica je stvarno divna, svaka cast, zaista bi se reklo da je delo nekog svetski poznatog dizajnera nakita...Ali naravno ti si sve to jako lepo uklopila, generalno volim kombinaciju belo - zlatno..a Sandale ne mogu da verujem da su Zarine, pa gde su bile izlozene :)?? A haljinica je stavrno za sve prilike, ukombinujes je sa dobrom obucom, torbom i nakitom eto ti elegancije, a moze i za neku kucnu varijantu! 3in1..obozavam takve stvari! Kissss

    ReplyDelete
  12. divna torbica, super sandale, ali ogrlica me je najvise odusevila! :)

    ReplyDelete
  13. Jelena - Sandale su od prosle godine, mislim da sam ih uzela u Uscu... Opet kazem Tijana je majstorski napravila ogrlicu:)))

    Hvala Vanja punoooo

    Dasa, Hvala draga:)

    Blanka -haha, ona i jeste spontano slikana:)))

    ReplyDelete
  14. Oglica je mnogo dobraaaaaa...Skroz mocno

    ReplyDelete
  15. Prekrasna ogrlica, super si to iskombinirala :)

    ReplyDelete
  16. super je tijana, super je haljina, super je kombinacija
    bas po mom ukusu
    belo/zlato/more
    kud ces vise :))))

    ReplyDelete
  17. Veliki pozdrav za koleginicu iz magazina :)
    Počela sam i ja da blogujem pa sam negde naletela i na tvoj blog :)
    Sviđa mi se kako si jednostavnu, belu haljinu, začinila odličnim aksesoarima. Sve pohvale.
    + kosa ti je fenomenalna :)

    ReplyDelete
  18. Marina- Hvala koleginice, hvala:) To najvise volim jednostavne stvari i dobar aksesoar:) Dobro nam dosla:) Hvala za kosu:))

    ReplyDelete
  19. Divne fotkice!!
    Super kombo...ogrlica je med ;)!

    ReplyDelete
  20. savrseno si sve sklopila...veliki pozzz

    ReplyDelete