Aug 30, 2011

Summer don't go...


I always love to accessorize myself with green details... Green is always great solution for blonds, but unfortunately not used very often.. So, here's my look for casual coffee: distressed jeans, tank top, portfolio clutch and heels.

Uglavnom volim da dopunim svoj look sa zelenim detaljima... Mislim da je ova boja uvek dobro resenje sa plavuse, ali se na zalost ne koristi toliko cesto...









Jeans: LTB, Tank top : Asos, Shoes: Zara,  Bracelet: Mango, Clutch: Asos, Sun glasses: Gucci

41 comments:

  1. Torba je fenomenalna!!!
    A i štiklice, ma cela kombinacija mi se dopada jer je jednostavna, a super izgleda sa ovim zelenim detaljima :)!

    ReplyDelete
  2. Kako ti lepo stoji zelena, tasnica je preslatka, ali kosaaaaa, neverovatna :*

    ReplyDelete
  3. Marija - Hvala:)))

    Cobe- Tasnicu sam nedavno narucila sa Asosa, neckala sam se ali mi je drago da sam ipak odlucila ZA:) Hvala za kosu:))

    ReplyDelete
  4. Jao sto je dobra ta torba... crna mi je najlepsa, ali i ova zelena je bas bas...

    ReplyDelete
  5. Ova torba je čisto SAVRŠENSTVO :)
    Mislim da sam davno u nekom tvom postu, videla ove cipele i oduševila se.
    Već sam rekla, stvarno odlično izgledaš!

    ReplyDelete
  6. Hej M, superishka izgledas...a kako drugacije? hehe...fenomenalna torba, a tek narukvica!

    ReplyDelete
  7. Pridruzujem se ljubiteljima torbice.

    ReplyDelete
  8. Fenomenalno ti stoji zelena!Odusevljena sam detljima!:)

    ReplyDelete
  9. Jako mi se dopada kombinacija.. I cipele i torba i narukvica.. Totalno u mom stilu :)

    ReplyDelete
  10. predivna si, savrsen outfit, kao i uvek! Uzdisem za ovom asos torbom, koooliko je dobra! I cipele, farke, ma sve!:)

    ReplyDelete
  11. priiidruzujem se
    neeeeee idiii leto o no no
    a kombinacija, kao i obicno, odlicna :)

    ReplyDelete
  12. Odlicno! Kosa ti je prelepa, mozda bi mogla da napises i neki post o nezi kose i proizvodima koje koristis, verujem da bi mnoge devojke to zanimalo:)

    ReplyDelete
  13. obozavam zelenu, tasnicu sam merakala na asosu i na kraju nisam kupila...divna je, sad mi je zao

    ReplyDelete
  14. torba i sandale, divnoo! super je ta zelena nijansa!

    ReplyDelete
  15. KOd tebe vise nego kod bilo koga gledam koji su brednovi u pitanju, jer bih zapravo i ja nosila nesto slicno :)

    ReplyDelete
  16. Imamo istu torbu. Super kombinacija.

    ReplyDelete
  17. Torba i cipele su fenomenalne! :)

    ReplyDelete
  18. Hvala vam devojke puno, nemate pojma koliko uzivam kada citam vase komentare:)

    @ Anja- Vazi napravicu jedan post o prizvodima koje koristim za negu kose:)

    ReplyDelete
  19. love the color of ur clutch , so Green :)

    ReplyDelete
  20. Fenomenalno, torba je neverovatno dobra!!! Kao i farmerice,narukvica,cipele...sve mi se svidja!:)))

    ReplyDelete
  21. fantasticno draga!prekrasna si.iz posta u post sve bolja!
    btw.bravo za zeleno!!!

    ReplyDelete
  22. Preslatki outfit. Bas si slatka <3

    Hoces da se pridruzis igrici?
    30 questions for you!
    http://lilcutie89blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. I have to admit I don't own any piece of green in my wardrobe. But this emerald green looks so chic on You even with this kind a casual look. You look so glamorous.

    xoxo Ra

    ReplyDelete
  24. Odlična kombinacija, torbica je savršena :)

    ReplyDelete
  25. @ lil_cutie89
    Vrlo rado, uskoro ti saljem odgovore:)

    @ Hvala Lorena:)))

    ReplyDelete
  26. girl you are so prety :) And your style rock <3*

    ReplyDelete
  27. Torba je fantazija!!! Kako stoje stvari sa narucivanjem na Asos-u?

    ReplyDelete
  28. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  29. @ Sandryca - Thanks:)))


    @ Branislava- U Crnoj Gori se ne placa ni carina ni porez kada je vrednost posiljke niza od 150 Eura. Asos ima free shipping sto je ql, posiljka stize za 10-tak dana i stvari su jos bolje uzivo neko na slikama:)) Nadam se da sam bila od pomoci

    P.S. Ako porucujes DHL-om ILI UPS-om , ona njima placas neko carinsko oslobadjanje bez obzira na vrednost posiljke. DHL u se plava oko 23,5 Eura A UPS-u oko 34... Tako da njih treba izbegavati:)

    ReplyDelete
  30. sale staje u clutch, bez problema :)

    ReplyDelete
  31. torba je prelepa...u pravu si da plavusama zelena bas dobro stoji,nekako "otvori" celu kombinaciju...

    ReplyDelete
  32. Hey it is a actual cool website

    Also visit my blog; having trouble getting pregnant the third time

    ReplyDelete