Sep 15, 2011

Hello City!



Hello my lovely fashionistas,

This was my outfit from the other day when I was walking around city... Of course I prefer heels and wear it more frequently than flats, but when time comes to walk around town in quest for new "key" pieces for upcoming season, flats are no1.... I must say I am amazed with new collections in Mango, Zara, Pinko (give me everything), Patrizia Pepe, I' m telling you guys this is going to be super stylish season! So thanks to these temperatures I still didn't buy anything, but I have my eye on key trends which will I present you in tomorrow's post:)
P.S. Do you like my new claw bracelet - from Asos:) I Love IT!

Kako ste moje drage fashioniste. Iako najvise na svetu volim visoke stikle, sto vise to bolje, ako mene pitate, medjutim kada je na redu setnja po prodavnicama i potraga za novim kljucinim komadima za predstojecu sezonu ipak je ravno moj izbor...  Moram da vam kazem da Mango, Zara, Patrizia Pepe i Pinko ubijaju ove sezone - Molim vas dajte mi sve! Obzirom da je napolju jos uvek vreme idealno za letnje krpice, imala sam dovoljno vremena da razmislim o kljucnim budget komadima za sledecu sezonu i to cu vam predstaviti u sutrasnjem postu:)
To tada, da li vam se dopada moja nova narukvica u obliku kandze sa Asosa - ja je OBOZAVAM!



Skirt Zara, Top: Oysho; Flats: Guess: Bag: Asos: Bracelet: Asos: Sun Glasees: Ray Ban Fayfarer

35 comments:

  1. savrseno !!!! samo jesi torbu narucila ili si je negde kupila ?

    ReplyDelete
  2. savrseno!!! sjajna je narukvica,a torba...aaaah...zelim! :) prepredobra je! i sjajno ti ide uz celu kombinaciju! <3

    ReplyDelete
  3. Uuuu koliko je dobra narukvica. Mina divna naravno, jedva čekam sutrašnji post :)

    ReplyDelete
  4. odlična kombinacija, sve mi se sviđa! ti kao i ja, u teoriji volim štikle, ali u praksi ništa bez baletanki :)

    ReplyDelete
  5. Torba ti je predivna... mislim da sam ti to već rekla ;)!
    Super kombinacija!

    ReplyDelete
  6. kako svi naruchujete iz Asosa, breee... ispricaj nam jednom u postu ili gruuupi! ;)))

    ReplyDelete
  7. hajde brzo pisi o kljucnim komadima za ovu sezonu!
    Ja upravo pravim shopping listu sta mi sve treba, jedva cekam da bacim pogled na tvoju.

    halisa

    ReplyDelete
  8. Stvarno je predivna kombinacija... Mada, lepoj devojci sve lepo stoji :)))
    Btw, jel ovo u Crnoj Gori ili u Beogradu? Ja sam u Djenovicima...pa se mozda sretnemo ako si tuda negde.. :)
    xx
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. koliko je dobra ta dobra
    ma sve :)
    ja sam ove sezone ili skroz zelena, ili plava
    tako da.. meni je ovo pun pogodak :)

    ReplyDelete
  10. zaljubila sam se u clutch!a i cijela kombinacija mi je bas bas <3

    http://hangoverchic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Odlicna kombinacija!Super ti stoji zelena!:)

    ReplyDelete
  12. Super kombinacija, i baš mi se sviđa narukvica ;)

    ReplyDelete
  13. @ Marija- porucila sam je

    @ Dubravka- ja obozavam stikle i samo njih kupujem, ravne obuce imam jako malo...

    @ Marina - Stize postic!

    @ JK - Blue & Green kaze gdjica Giannini a ja kazem Amin! :)

    @ Svetlana - U Bg sam sada, a mogle smo:)

    ReplyDelete
  14. super kombinacija...ta zelena nijasna je neodoljiva!

    ReplyDelete
  15. Super je narukvica, svetski hit!!!
    Skroz si u trendu, u predstojecoj sezoni ce biti moderno ovo, sve u istoj boji.

    ReplyDelete
  16. Konacno da neko unese malo zelene! Bravo.

    http://soupandfish.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Preslatko <3 Jednostavno a toliko originalno :))

    http://lilcutie89blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. love your blog and yes I love your bracelet :)

    http://powderpuffgirl89.blogspot.com/

    maybe you want to follow me too ♥

    ReplyDelete
  19. Gorgeous dress and colour, Ialso love the clutch, beautiful.

    ReplyDelete
  20. Zelena je definitivno nova crna! Prelepa si mi, i savrseno obucena, kao i uvek!:)

    ReplyDelete
  21. Ne znam dal mi pratis blog redovno, ali moze se iz aviona videti da sam zaludjena zelenom bojom, i to jakooooooo dugo, pun mi je ormar zelenih stvari, od trencha do cipela, sve imam.... A jako mi se svidja tvoja kosa, retko koja plavusa ima ovako zdravu i lepu kosu... samo nastavi ovako lepo da pises

    ReplyDelete