Sep 7, 2011

Hello Sunset!




Ok, it's September now and I hoped it would be a bit colder than in those crazy summer days, yes it was so hot that I found scorpion chilling on the wall of my house, which is not charming at all... I'm sorry my opening line is like I am a weather girl. But still, there are amazing fall trend knocking on the door of my closet, and I can not focus on wool, fur and boots when it's 35 degrees outside. So, you will be still seeing me in my summer outfits:)

Ok. Dosao nam je taj famozni Septembar, ali ne i najvljivano osvezenje... Naprotiv, napolju je i dalje pretoplo i sunce przi kao ludo, cak sam pre nekih desetak dana videla skorpiju kako kulira na zidu od moje kuce -predivno, zar ne? :) Znam da zvucim kao devojka iz vremenske prognoze, ali stvano ne mogu da se koncentrisem na divne jesenje trendove, ni vunu, ni krzno ci cizme dok je napolju 35 stepeni. Kako stvari stoje, jos cete me vidjati u letnjim krpicama:)








Top: Oysho, Skirt: Zara ; Shoes: Zara; Bag: Blumarine; Bracelet: Ladola Lu; Necklace: Tiffany & co; sunglasses: Ray ban

34 comments:

  1. Postajem ljubomorna na onaj pogled iza tebe :)
    Mislim da bih mogla ostaviti sve i preseliti se tamo, bez obzira što je nakon letnje sezone, prazno.
    Sviđa mi se tvoj izbor obuće. Biće da imamo sličan ukus :)

    ReplyDelete
  2. Ne reci dva puta, nije bas zabavno zimi:)

    Hvalaaa

    ReplyDelete
  3. predivnaaa...ajd mi samo reci kako ti uspijeva postici ove blage lokne,meni nikako ne ide...:(

    ReplyDelete
  4. Super!Svidjaju mi se salonke i ogrlica..:))

    ReplyDelete
  5. Super slike, sviđaju mi se tvoje cipelice. :)

    ReplyDelete
  6. @ Daca - Navijem deblje pramenove kose na figaro, procenis sama kolkko treba da drzis figaro da bi ti se napravile lokne i to je to... ja cak ne stavljam ni lak jer ne volim da mi je slepljena kosa....

    @ Hvala za cipelice i ogrlicu:))

    ReplyDelete
  7. medena suknjica...a poslenja slika ti je bozanstvena:)

    ReplyDelete
  8. Mnooogo su lepe cipele, a prva slika je savršena, prelepo uhvaćen trenutak :)

    ReplyDelete
  9. ma cuti super, neka bude toooplo (osim tih skorpijica :D)
    a supis je kombinacija, i svidjaju mi se lokne
    poslednjih mesec dana samo to nosim, dosadila mi ravna kosa :)

    ReplyDelete
  10. Divna ti je ogrlica, i suknjica, ma sve mi je super. ;)

    ReplyDelete
  11. Ma zivele letnje krpice i lepo vreme! Mrzim vunu!:) Prvo, ovakva frizura ti prelepo stoji, a outfit je presladak! Suknjica i stiklice savrseni!

    ReplyDelete
  12. Suknjica je preslatka i naocare ti odlicno stoje! Divnoo! :)

    ReplyDelete
  13. sve je lepo,ali imas bozanstvenu kosu~!!!!

    ReplyDelete
  14. Hvala vam zeneee:)

    @ JK - Uvek krajem leta prizivam osvezenje, a onda kada stvarno dodje, obicno uz neku kisu, smorim se:)

    @ Stasha- Ja volim vunu,pogotovu kako Izabel Marant predlaze ove sezone, samo da ne bocka, to ne podnosim:)

    @ Elena - Hvala draga, to mi je i Marko M. rekao:)))

    ReplyDelete
  15. Nice! Cipelice su mi preslatke, kao i ceo outfite. :)

    ReplyDelete
  16. Lepo!
    http://bojana-ciric.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Pravac u more da se osvezis...voda je predivna :) Uzivaj jos dok je ovako toplo, kad zahladni trazicemo sunce :D i sve tako...
    Btw, svidja mi se kombinacija kao i uvek. :)
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ogrlica je divna <3 i ti također :)

    ReplyDelete
  19. Draga Mina pratim tvoj blog vec neko vreme i mogu da primetim samo da je sve bolji :) Drago mi je sto si pocela sve vise da stavljas svoje outfit kombinacije. Super si i samo nastavi tako. Ako bi mogla da mi kazes koji figaro koristis, bila bi ti zahvalna. P.S. Ako ti je inspirativno predlazem i post o proizvodima koje koristis za negu lica :) Pozdrav i sve najlepse! D

    ReplyDelete
  20. Hvala ti puno na komplementima:) Koristim Braunov figaro koji imam vec godinama i stvarno je odlican:) Sto se tice nege lice i tu sam jednostvna kao i kod kose, ali i ekonomicna: koristim Niveu soft, plus Afroditin antirid za podrucje oko ociju koji stavljam samo uvece :) Kad je lice u pitanju iz mog iskustva - sto manje filozofije to bolje. Moj dermatolog voli da kaze da ne treba previse razmaziti kozu:)

    ReplyDelete
  21. Mina hvala ti puno na brzom odgovoru! :) Dermatolog je u pravu, ja pokusavam da se drzim toga ali mi za sada ne ide :) Hvala najlepse i pozdrav! D

    ReplyDelete
  22. ah...taj pogled na more,zelim tamo! kosa ti je sjajna! diiivno,divno! <3

    ReplyDelete
  23. Joj, suknjica je fenomenalna!!! I odlično ti stoji ;)!
    A što se mene lično tiče, može leto da potraje još min mesec dana, ne bih se bunila :))

    ReplyDelete
  24. Predivan outfit!!! Tvoj izgled je savrsen! Reci mi samo koje je ovo prelepo mesto?! Mislim da je u Boki, ispravi me ako gresim!! Svidja mi se tvoj blog tako da imas jos jednog pratioca:)Bilo bi mi drago da posetis moj blog:)http://natasa-nataly.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. diiiiiivna kombinacija mina, a i ti kao i uvek :))

    ReplyDelete
  26. Can I put up your publish to my weblog? I'll add a one-way link to your forum. That’s one actually candy post.

    my weblog - help me get pregnant

    ReplyDelete