Oct 17, 2011

Check out this campaign!


This is new campaign for  one Serbian brand! Love the outfits, especially cape!


Ne, ovo nije inostrana kampanja iako tako izgleda. U pitanju je kampanja domaceg brenda Modus i predstvljanje njihove linije za mlade. 
Ove savrsene fotografije potpisuje Marko Arsic, a  stilizaciju dostojna Vogue-a modna urednica magazina Stil, Ana Ostojic. Ovo dvoje mladih, talentovanih ljudi su celu pricu preneli na jedan visi nivo i jedva cekam da u buducnosti vidim jos vise Aninih stilizacija i Markovih fotografija.

Sto se tice same kolekcije mene je najvise odusevio ovaj cape i jedva cekam da stigne u prodavnice, cula sam da ce ih biti u nekoliko boja:))) 
Kako se vama cini & koji komad je Vas favorit? 








27 comments:

  1. zna Marko sta radi :)) super je kampanja

    ReplyDelete
  2. odlicne su! volim komplet sa trece fotke :)

    http://soupandfish.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Jao, pa super, navijam za nase brendove. Prva i treca slika, zelim te komade, da li znas kada ce biti u prodaji?

    ReplyDelete
  4. @ Antigona, cim budem znala nesto pribliznije, javljam bez brige :)))

    ReplyDelete
  5. cape je savrsen! hocu ga! :) i sesiric...da kompletiram...imam slican,ali shshsh... :) :*

    ReplyDelete
  6. sjajan je modus, i nisu skupi uopšte :

    ReplyDelete
  7. odlicno,hvala sto si ovo objavila

    ReplyDelete
  8. Cape je neverovatan, ali je i sve ostalo sjajno!

    ReplyDelete
  9. Ja prosto ne mogu da verujem da je ovo Modus, ostala sam bez teksta, sviđa mi se sve!

    ReplyDelete
  10. Bravo Mina za info! :) Slazem se sa Putnicom, ovo je odlicno! Javi i nama na Ani kad bude u prodaji! ;) Cape je prelep, a u rukavice sam se zaljubila!
    Nackili

    ReplyDelete
  11. Drago mi je da vam se dopada i hvala na komentarima!Ovo je moja prva kampanja koju sam fotografisao i nadam se da sam uspeo da vam prenesem moj doyivljaj ove kolekcije!Hvala :)

    ReplyDelete
  12. Marko, razbio si, ali razbio! Ove fotografije su kao sto sam vec napisala dostiojne Vogue-a ili Elle-a. Podigao si sve na jedan visi nivo! Svaka cast i jedva cekm da vidim tvoje nove radove :))

    ReplyDelete
  13. Cape je odlican, kao i slike :)
    Bas sam ovih dana razmisljala o kupovini istog, i sve si pitala gde bih mogla da ga nadjem, kad ti izbaci ovaj post :)

    ReplyDelete
  14. savršeno!!i meni se sviđa pončo divan je,a i na drugim slikama je tako puno dobrih stvari!
    slike su vrh!!!

    ReplyDelete
  15. znam neke markove fotografije od ranije , gledala sam na flickr.u i bila odusevljena tako da je sa te strane odlicno, super je cela prica koju slicice imaju, a i modus me je bas prijatno iznenadio! hvala na deljenju informacija ;) ne bih se setila nikada da ih guglam ili da svratim do radnje! :)

    ReplyDelete
  16. prelepo! ne mogu da se nagledam koloiko mi se sviđa:)

    ReplyDelete
  17. Wow, prosto ne mogu da verujem da je ovo Modus! Svaka cast, sve je sjajno.. uuu sto volim kada nesto domace je ovako dobro.. Mina, pod hitno javljaj.. Marko odlican si!

    ReplyDelete
  18. Da,fenomenalno izgleda! Super fotografije i detalji!:)

    ReplyDelete
  19. Svaka cast, Marko, ovo je fenomenalno:))) A Mina, kao i uvek, zna sta da proprati:) Javljajte gde moze da se kupi nesto od ovih stvarcica, ja vec imam favorite:)

    ReplyDelete
  20. Sve u kompletu zaista izgleda savršeno!!!
    Meni je favorit 3. ;)!

    ReplyDelete
  21. Modus k'o modus, kupovala sam ranije kod njih i kvalitet im je dosta dobar, nesto nisam preterano optimisticna u vezi kolekcije za mlade, ali videcemo :)

    ReplyDelete
  22. savrseno, zaista, odusevljena sam!:)

    ReplyDelete