Oct 9, 2011

The Cool Crowd!


Fashion editors, bloggers and socialites. Lately, the clothes worn by visitors of fashion show are as important as the one presented on the runway.  Sometimes, I enjoy more at looking at these pictures than on runway reports! I feel like on each click my heart beats faster.
Mira Duma, ADR, C. Centenara are still my icons... Enjoy!

Modne urednice, blogerke i dame iz visokog drusta. Poslednjih godina, garderoba koju ove dame nose je podjednako bitna kao i ona sa piste. One su te koje lansiraju trendove i po njima cemo videti koji su to NAJ komadi za sezonu... Ponekad, vise uzivam u gledanju ovih slika nego samih izvestaja sa piste, svakim klikom osecam kako mi srce brze kuca, posebno kada ugledam Miru Dumu, Annu dello Russo i Christinu Centeneru:) Uzivajte u fotkama:)















26 comments:

  1. Fenomenalne su!I ja isto vise uzivam i iscekujem ove slicice nego slike samih revija.Miroslava i Ana su neverovatne!:)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Jaoj savrsene su!!! Svaka cast mina, mislim da bi ti bila svrsena urednica modnog magazina, a to si svojim postovima vec svima i dokazala.

    ReplyDelete
  4. Tommy Ton i njegove fotke, jedva čekam neki fashion week da to sve na Style.com pregledam, ja sam ušmekala ove Isabel Marant pantole sa aztec printom sa strane.. jao šta bih dala za njih! odličan odabir.

    ReplyDelete
  5. I meni se sviđaju slike koje si izabrala, ali moram da izdvojim prvu, ne znam kako da objasnim šta mi se toliko sviđa na njoj, pa ću samo reći da žena neverovatno dobro nosi crveno :)

    ReplyDelete
  6. @ SHB- Ovakva moda naj je mnogo pribliznija nego ona sa revije, valjda je zato i vise volimo ove slike:)

    @Antigona- Hvala draga na ovom predivnom komplimentu:)))

    @Emina- Ove Isabel farmerke su TDF - hmmmm. mozda neki DIY?

    @Psycho Cat- Slazem se sa tobom, i meni je ona favorit, a posle nje MIra Duma & pepito:)

    ReplyDelete
  7. Uh, mnogo dobre fotke! sjajan izbor...;)

    ReplyDelete
  8. Super fotke! Ana je uvek moj favorit :)

    www.modeuncover.com

    ReplyDelete
  9. Miroslava Duma je predivna uvek...

    ReplyDelete
  10. I loved and enjoyed this post very much. I also loved the title.
    Thank you for your comment on my new post.

    ReplyDelete
  11. anna del russo is amazing ! a style icon in her own! love the first picture also

    http://myheadandwardrobe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. lovely photos!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Uvek moja inspiracija:Anna,Mira,Caroline...itd,itd...:))

    ReplyDelete
  14. aaaaaaaaaaaaa totalna inspiracija, sad sam uplovila u svet visoke mode i sjajnih materijala, to samo nasa Mina moze <3

    ReplyDelete
  15. This is a really great post. Anna Dello Russo never fails to impress! Such beautiful outfits by everyone!

    Fashion Dawgs

    ReplyDelete
  16. Hello! Nice blog!

    LOVE International Giveaway: http://fashion-way-of-life.blogspot.com/2011/10/love-international-giveaway.html

    xoxo F.

    ReplyDelete
  17. Dobar post :)..moj favorit je uvek anna dello russo :)

    ReplyDelete
  18. Izabrala si odlicne fotke. Ja vise volim da vidim sta one nose nego same revije..

    ReplyDelete
  19. ja miroslavu prosto obozavam,skroz mi je slatka!!! a anna dello russo ima savrsene kombinacije ali mi ih uvijek pokvari njeno drzanje,uvijek je nekako pogrbljena

    ReplyDelete
  20. Ova Mirina kombinacija je odlicna: http://4.bp.blogspot.com/-_Cyer99S394/TpGWqlyHL4I/AAAAAAAAC2M/WtERtzn3uK4/s1600/314962_290801834264564_100000042486382_1276836_822449970_n.jpg

    ReplyDelete
  21. ja sledece godine moram obavezno ici,drugarice su mi isle... A-line blog

    ReplyDelete
  22. Ma koliko god puta videla iste street style fotografije uvek natenane pregledam sve ponovo!! Inspiracija je inspiracija, a ova je fenomenalna!;)
    xoxo
    Jelena (glamfabchameleon.blogspot.com)

    ReplyDelete
  23. joj joj joj...kakav je crveni kaputic

    ReplyDelete