Oct 15, 2011

Street Style Glamurai III



I know that all of you who follow my blog, love her, and believe me I tried to convince her to start her own blog, but I'm afraid I wasn't very successful, so you will still be watching her on mine.... One of my style icons, I said once Russia has Mira Duma, and we have her :)

Znam, da je svi vi koji vec duze vreme pratite moj blog obozavate. I verujte, pokusavala sam da je ubedim da pokrene svoj blog, ali plasim se da nisam bas bila uspesna. Dok se ne predomisli, i dalje cete je gledati na mom blogu... Kao sto sam i njoj rekla Rusija ima Dumu, a mi imamo nju, vazno je zvati se Mira!
















21 comments:

  1. Preslatka cura... Smem da joj zavidim na LV torbi?

    ReplyDelete
  2. Predivan stil ima ova devojka :)

    ReplyDelete
  3. divna je ova torba:)

    Mira je moja inspiracija :))))

    ReplyDelete
  4. Wow!! Divna je..Sve kombinacije su dovedene do savrsenstva :)

    ReplyDelete
  5. Mi volimo Miru !!! Prelepa je. Steta je ako se ne bavi manekenstvom.

    ReplyDelete
  6. Draga Mina, hvala za jos jedan divan post...

    Devojke, vama hvala na komplimentima...prijaju, pogotovo kad iza njih stoje dame od stila...

    Mirjana

    ReplyDelete
  7. Oh my goodness! Mira is insanely gorgeous. Please please PLEASE continue to post up her looks on her behalf! lol. Lovely lovely outfits allaround ^_^

    Eeli

    ReplyDelete
  8. super ti je prija,šteta što nema blog,rado bi je pratili!

    ReplyDelete
  9. Hi, I love your blog.
    Give my last one.
    What do you think of following each other?
    kisses ♥

    ReplyDelete
  10. Great outfit here. Love all of them.

    ReplyDelete
  11. wow, stvarno je divna, predivna, hvala sto si podelila njen stil sa nama!:) Odusevljena sam ovom pinko crnom majicom!:)

    ReplyDelete
  12. Savrsenstvo bez mane! ;)

    ReplyDelete
  13. mira je zaista savrsena!

    ReplyDelete