Nov 18, 2011

Stardust!

Dolce & Gabbana via style.com



Stars are huge this season, Dolce & Gabbana this season, Sonia Rykel next... If you want to embrace this trend I would like to suggest you fab blouse from Zara- combine it with leather leggings and fur vest :)

Zvezdice su big deal ove sezone. Trend iz 80-ih je prvi oziveo dvojac Dolce & Gabbana, a nastavlja ga Sonia Rykel sledece sezone... Ukoliko vam se dopada ovaj trend predlazem da nabavite jednu zvezdanu kosulju iz Zare i da je kombinjuete sa koznim pantalonama & krznenim prslukom:)

Dolce & Gabbana via style.com



Sonia Rykel via Net-a-porter    



Zara via zara.com
 

11 comments:

  1. Slazem se sa tobom! Obozavam zvezdice!
    XoXo

    ReplyDelete
  2. volim zvjezdice ali ova D&G mini-suknjica je opako dobara!

    ReplyDelete
  3. Jao, divno! Tko magično! Ova Dolce&Gabbana Haljina je za pojesti:)

    ReplyDelete
  4. Obožavam zvezdice.Jedino mi se ne svidja kragnica kod ove Zarine..:)

    ReplyDelete
  5. ja sam do pre 2 godine bila opsednuta zvezdicama...i onda me je proslo..ali ovo je najbolja d&g kolekcija ikada

    ReplyDelete
  6. Slatko, mali pomak od tackica! :)

    ReplyDelete
  7. super su d&g zvezdice, ali me izluđuju sve druge. nisu dovoljno lepe, čak su mi pomalo i kič, nije to to...

    ReplyDelete
  8. I ja se slazem da us d^g zvezdice jedno, a sve ostalo ...

    ReplyDelete
  9. Great blog and pics:)
    www.thebrunetteworld.com
    xxx

    ReplyDelete