Jan 29, 2012

Stylish grandmas!



I just recently discovered these photos on forum Ana.rs, and they all come from a blog Advanced Style ... These grannys love fashion, travel, some of them go out every night, practice pilates every day and they are 90 years old! I am amazed, I really am. 
I've only seen these kind of grannys on the streets Milan, Rome, Udine and Geneva, but, unfortunately never in the streets of my country, hope that this will change...


Nedavno sam otkrila ove fotke na forumu Ana.rs, a sve su potekle sa bloga Advanced Style.... Preslatke su mi ove bake koje obozavaju modu, putovanja, neke od njih izlaze svako vece i vezbaju pilates svaki dan, odusevljena sam, stvarno jesam :)

Ovakve bakice sam vidjala uglavno po inostranstvu, na ulicama Milana, Rima, Udina, Pariza i Geneve , nazalost, nikad kod nas... Nasi ljudi misle da postaju stari u trenutku kada napune 40,50 godina. Istina je da  ne mozemo da uticemo na starenje fizicki, ali zato treba da se trudimo da nas duh zauvek ostane mlad :)


















33 comments:

  1. FENOMENALNE su :) Ja bi ovoj super ekipi dodala i zenu zmaja Iris Apfel!

    ReplyDelete
  2. 1.,7. i 15. su kao iz filma :) I ja sam skoro saznala za ovaj blog, a vidim odavno je vec! Nazalost, nase bakice pored svega sto si navela nemaju ni materijalnih mogucnosti da izgledaju ovako. Mada jedna iz moje zgrade je izgledala svetski. Gde god da krene, sredjena kao za pozoriste, a bila je pukovnikova zena sto je i logicno je li :)

    ReplyDelete
  3. Sjajne, ima i filmic na youtube sa njima...

    ReplyDelete
  4. @ Katarina, slazem se sa tobom, vecina nasih bakica je svasta dozivela i prezivela, tako da im je najmanje stalo do mode, ali bilo bi ql da ih ima na nasim ulicama:) Opet ima onih i koje mogu, ali ih mrzi, za glamur je pored novca bitno i stanje duha...

    @ fashionmagnolia - stvarno, nisam znala?

    ReplyDelete
  5. Neko mi je poslao link ovog bloga i oduševila sam se!
    Tako ja zamišljam sebe u tim godinama. Fini kompletići, šeširići, cvike... Divno!

    ReplyDelete
  6. Kul bakute!Ima ih i kod nas po gradu, slikala sam iz prikrajka par, nikako to da objavim u nekom postu...Neverovatno mi je da skoro sve imaju samo 2 boje na sebi <3

    ReplyDelete
  7. Obozavam taj blog! Moram samo da te ispravim,taj blog vodi jedan decko (pise sa desne strane) :)

    ReplyDelete
  8. Odlične su! Genijalne!

    http://thebasicss.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Prave super bake! :))) naklon! I aplauz!

    ReplyDelete
  10. I ja sam slucajno nabasala na te slike na forumu i odusevila se! Fantasticne su, stvarno skidam kapu!:)

    ReplyDelete
  11. Jao, videla sam ih na forumu, odlicne su. :)

    ReplyDelete
  12. Videla sam ih i ja na forumu, preslatke su, svaka im čast!

    ReplyDelete
  13. davno sam otkrila taj blog, i odusevila se na prvi pogled, fenomenalne su, svaka im cas, inspirisu!

    ReplyDelete
  14. predobre su, meni je baš super kad se starije dame ne zapuste i ne zatvore u kuću, nego kad ostanu tako vitalne, lijepo se oblače, vode brigu o sebi.. ma genijalne su :)

    ReplyDelete
  15. ah,pa ne mozes uporedjivati nase i njihove"bakice",kada su one bile mlade pariz je i tada bio centar mode....danas ni duplo mladje ovde ne razmisljaju na ovaj nacin,sve ove zene nisu samo stajlis bakice sa dobrom penzijom i fenomenalnim modnim ukusom vec su izgradile fenomenalne karijere itd itd.... nije sve tek tako....:))))

    ReplyDelete
  16. Divne su bakice!!!Istina je da nase nemaju toliko novca,ali svako moze da napravi neku iole normalnu frizuru,obuje stiklice,obuce kaputic,bez marame oko glave!Samo je potreban trud,a ove bakice su tako inspirativne....

    ReplyDelete
  17. Super si odabrala stvarno. Najviše su mi se svidele naočale sa druge fotografije. Nadam se da ćemo jednog dana i mi same ovako pleniti komplimente. :)

    ReplyDelete
  18. Prelep post. Dame u svakom smislu te reci!

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Obozavam ih i divim im se,u isto vreme..neka su zive i zdrave i uvek stilizovane:)

    ReplyDelete
  20. Sjajne su,tako je lijepo vidjeti da ne moras samo biti mlad da bi imao stila i bio lijepo odjeven:)Svaka cast bakicama,prave dame

    ReplyDelete
  21. Predivne su mi bakice! Hocu i ja da budem jedna takva kad ostarim! :)))

    ReplyDelete
  22. Seems like the grandmas are never gonna let the new generation to be on top notch when it comes to fashion. They're awesome!

    ReplyDelete
  23. Najvise na svetu volim bake!!!To su predivna stvorenja ,zna svako ko je imao...Poste je bozanstven!

    ReplyDelete
  24. Desetka za ideju za post!
    Babe su fenomenalno odevene!

    ReplyDelete
  25. Elena je skroz u pravu. Nije baš sve tako crno belo, niti je kod njih to prosečna bakica, niti su sve takve, a i kod nas ima onih koje imaju stila, i to ne samo bakice.. baš sam sinoć, po onom neverovatnom vetru srela ( it o u manjem gradu) dekicu od glave do pete obučenog baš sa stilom. A opet ne znam ni jednu osobu koja sa 40-50 misli da je stara,pa to je negde generacija naših roditelja, i mlađih ljudi, verujem kada bi ih neko upitao da za sebe nikada ne bi rekli da su stari...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sve je stvar duha, ima nekih ljudi koji se i sa 20 ponasaju kao da imaju 90.. Opet, u inostranstvu sam videle bake i deke koje imaju po 90 godina i idu na izlete, setaju, putuju, a kod nas to nazalost nisam u tolikoj meri. Naravno, da ih ima... Kada sam pisala govorila sam u globalu...
      Naravno, ovo gore nisu "prosecne" bakice, jer prosecna ne bi mogla sebi da priusti ovakve stvari...
      Svaka cast dekici:)

      Delete
  26. nisam mislila prosčne po novačanim mogućnostima, već stilski, nije sve u vrednosti komada koje nose :)
    uh, nikako da naviknem da ti je blog čisto beo :)

    ReplyDelete
  27. jedinstvene i neponovljive <3 advanced toliko inspirise...

    ReplyDelete