Jan 21, 2012

Yellow !



In these gray and cold days we all need bright colors to cheers us up!

Although I have a yellow dress, this color was never one that warms my heart, until now... I' not sure what happened but lately yellow always catches my eye...

Hmmmmm...Yellow coat, yellow shoes, yellow earrings, what do you think?


U ovim sivim danima, svima su nam potrebne boje da bi bili malo veseliji, zar ne.... Uostalom, neonske boje se najavljuju kao veliki hit za prolece leto :)

Iako imam jednu zutu haljinu, ona mi nikada nije bila omiljena boja, ma cak ni blizu... ali ovih dana sve sto privlaci moju paznju je zuto... mindjuse, suknjice, kaputi, tasne... sigurna sam da cu uskoro obogatiti ormar sa nekom od ovih stvarcica... Sta vi mislite sa cime da pocnem?

Evo nekih street syle fotki koje su mi se najvise dopale:) 




















A odlicno izgleda i kao home decor detalj :)



 & NYC cab.... maybe Big Apple is calling:) Who knows...



8 comments:

  1. Meni je zuta jedna od omiljenijih za letnje dane :) Zivnem kada je obucem!

    ReplyDelete
  2. Meni je ljeti na preplanuloj koži žuta savršena! Zimi je volim vidjeti na drugima samo iz razloga što mislim da nikako ne paše na moj ten.

    ReplyDelete
  3. Volim zutu boju u svim nijansama. :) Najvise je volim na majicama i noktima... :D Zimi je lepa na esarpama a i kaput u zutoj boji bi mogao biti interesantan.

    ReplyDelete
  4. Lepa boja, ali meni nikako ne stoji :)

    ReplyDelete
  5. Jao, ovaj prvi kombo sa plavim pantalonama <3

    ReplyDelete
  6. Auuu... Ako vec kupujes, evo ja da narucim 1 komad onog blejzera sto je ujedno i sal! Moze? :)

    ReplyDelete