Feb 6, 2012

The Coveteur!




I don't know about you, but when I visit home of my sisters or girlfriends, besides chit chat about relationships, parties, work, travel, fashion talk is always on the menu and, of course, closet investigation! :) The most of the people I'm sorunded with are super, super stylish, so it's always such a pleasure:)

We all like to peek in someone elses closet, don't we? The COVETEUR.com is the best way to do that! On that URL you'll only find the fashion's finest! Enjoy!

Ne znam za vas, ali kada odem kod neke moje rodjake ili drugarice pored kuvanja kafice i price o muskarcima, vezama, raskidima, zurkama, putovanjima, problemima, prica o modi je uvek na meniu kao i obavezna inspekcija ormara... buduci da sam uglavnom okruzena super stylish ljudima, ovaj deo je prava poslastica:)

Svi mi volimo da zavirimo u tudje modno carstvo, zar ne? The Coveteur je pravi nacin da uradimo tako nesto, na ovom URL-u cete pronaci pravo modno blago: klasicne, trendovske, revijske i kolekcionarske komade stylish ekipe! Uzivajte!

P.S. U ciji biste vi ormar voleli da zavirite? 
























15 comments:

  1. gledala sam i ranije ovoe slike koje si izdvojila ,divne su neke imam u folderu za inspiraciju...ah tesko pitanje si postavila vise je ormara u koje bih zavirila od Miroslave Dume,Ane Vintur,Sestara Olsen...duga lista

    ReplyDelete
  2. Ne znam gde da gledam <3 Divan post!

    ReplyDelete
  3. P.S. U ciji biste vi ormar voleli da zavirite?
    u tvoj...

    ReplyDelete
  4. fenomenalan sajt...iii oooooo isuse kakvi enterijeri!!!!

    ReplyDelete
  5. Anna d.l.r. ...hm....u stvari imam spisak u koje bi yavirila rado,samo sto sada ne mogu da se setim :///

    ReplyDelete
  6. Uh, ovdje ima tako lijepih stvari! A takodjer uzivam i u dobroj modnoj fotografiji!

    ReplyDelete
  7. ja bih takođe zavirila u tvoj ormar, verujem da bih svašta nešto lepo tu našla :) mogla bi jednom da slikaš pa da nas oduševiš :) a od poznatih na pr. sijena miler :)

    ReplyDelete
  8. Ja u bilo ciji ko bi mi rekao :,, evo nosi sta god ti se svidja'' :D

    ReplyDelete
  9. ai, kakva divnost od slika, da mi je bar deo ovih savrsenih stvari u mom garderoberu...ja bih volela da vidim garderober Jennifer Lopez!:)

    ReplyDelete
  10. garderoba dobija jednu divnu licnu dimenziju kada je vidimo tako lepo(ili manje lepo :) slozenu, odabranu...

    ReplyDelete
  11. Ja bih volele da ostanem u garderoberu Natashe Goldenberg i Miroslave Dume:):):)

    ReplyDelete
  12. divan site + neizostavno zavirivasnje u tudje fashion carstvo :D

    ReplyDelete