May 31, 2012

Gray scarf...



As you know I love simple outfits paired with good accessories... Accessories are my passion, definitely... Also, I love my new bracelet from Bolja Accessories BoljaI have a great feeling I won't be taking it off this summer :)

Kao sto znate najvise volim jednostavne outfite uparene sa upecatljivim detaljima... Detalji su moja strast, definitivno... Obozavam, moju novu narukvicu iz Bolja Accessories... Tirkiz, idealna za leto... Imam osecaj da je necu skidati :)



Blazer: Zara, Shirt: Levis, Jeans: LTB, Shoes: Zara, Scarf: Louis Vuitton Monogram Chale, bracelet: Bolja, bracelet 2: some croatian designer, Necklace: Tiffany

30 comments:

  1. Jako lepa kombinacija, a detalji su super

    http://ivanafashiongirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. sve je divno, ali sal...
    bozanstven je....
    jedina stvar u louis vuitton-u sa logotipom koja je lepa.
    A nakit je super- gde se moze naci?
    Marina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jedino volim njihove marame...

      siroku srebtrnu narukvicu sam uzela na Hvaru pre 3 godine, u pittanju je jedan Hrsvatski dizajner, ali nazalost sam mu zaboravila ime... A srebrna narukvica sa tirkiz je Bolja Accessories, imas link iznad

      Delete
  3. Koja je ovo Chanel torbica?

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mene ovo zanima??

      Delete
    2. Mislim da samo blogerkama odgovara na pitanja i pohvale, tako da....

      Delete
    3. Pitanje 1 & 2.Iskeno nemam pojma koji je model...dobila sam je pre 100 godina na poklon, kada me to bas i nije toliko zanimalo... Nisam, bas od pomoci...

      Pitanje 3. Da, u pravu si, samo blogerkama odgovaram. :)

      Delete
  4. Odlična je kombinacija,a sal mi se bas sviđa;)

    ReplyDelete
  5. Obožavam način na koji kombinuješ stvari. Uvek je tako jednostavno, a taaakoo dobroo:) Šal je prelep, a i cipele mi se svidjaju ( imam iste:))
    :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno :)))Ove cipele su fantasticne, obozavam ih i ne skidam :)

      Delete
  6. Predivno sve, a sal me je posebno odusevio. :)

    ReplyDelete
  7. Savrseno jednostavan i efektan autfit.

    ReplyDelete
  8. Odličan autfit!
    Farmerice su predobre!

    ReplyDelete
  9. prekrasno!
    xoxo Sienna
    http://fashion-sienna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Odlicno! Sve je dobor uklopljeno i kosa ti je divna <3 !

    ReplyDelete
  11. Kako su dobre fotke, delujes bas mocno!

    ReplyDelete
  12. Divne farmerke!

    www.style-trigger.com

    ReplyDelete
  13. Meni ne izlazi tvoj feed, ne znam zasto, bas sam se pitala kako te nema toliko dugo. Obozavam tvoj jednostavni stil a opet je tako drugaciji. Hocu da budem kao ti kad porastem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmmm... ne znam zasto...

      Jao pa hvala ti puno :*

      Delete
  14. lijepo lijepo
    hoćemo se followat
    http://mj-mischmasch.blogspot.com/

    ReplyDelete