May 17, 2012

New In!







I just received amazing package from Oasap.com, and I was thrilled, I loved what's inside...
I was looking for this spike silver bracelet for quite some time, but it kept slipping away, and finally here it is...
Also, I love the vintage look ring with black rock, which one do you prefer?

Upravo sam dobila paket od sajta Oasap.com, sa neverovatnim sadrzajem i mnogo mi se dopada sta mi je stiglo.
Vec dugo, dugo vrmena trazim ovu srebrnu narkuvicu sa bodljama uvek je nekako izmicala, ali sada je tu, imam osecaj da je necu skidati :)
Takodje tu je i ovaj prelep prsten sa crnim kamenom, sta se vama vise dopada? :) 


14 comments:

  1. super . Narukvica mi je favorit.

    ReplyDelete
  2. Prelijepi su i prsten i narukvica :)

    ReplyDelete
  3. super je narukvica! i ja planiram nabaviti takvu...

    ReplyDelete
  4. divno, i narukvica i prsten, bas volim ovakve!

    ReplyDelete
  5. Odlicne stvarcice, prsten mi je divan!

    ReplyDelete
  6. Meni je favorit narukvica :)

    imam jedno pitanje - sve se bojim da narucujem preko neta, a vidim da mogu da se kupe divne stvari... da li si imala neprijatnih iskustava npr. da roba ne stigne ili da te oderu sa carinom?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikada nisam imala neprijatno iskustvo... Sve sto sam porucila mi je uvek stiglo, izgledalo je bas onako kako izgleda na netu... Sto se tice carine, samo vodi racuna da to sto porucis ne predje 75 Evra i nece ti naplatiti cvarinu :)

      Delete
    2. hvala ti puno! Samo mi jos reci da li je to 75 eura vrednosti robe ili sa isporukom? :)

      Uh, javlja mi se da ce mi novcanik nastradati u narednom perodu.. :)

      Delete
  7. Uuu... narvukvica izgleda bas opasno! Jedva cekam da vidim kako ces je kombinovati!

    ReplyDelete