Jun 21, 2012

A Little Chat With Natasa Pejovic!



Natasa Pejovic je super talentovana mlada dizajnerka cije haljine ostavljaju bez daha... Vec sam pisala o noj ovde i ovde... Malo smo popricale o:


O tome kako se oseca ovih dana?

Natasa: Iza mene su priprema kolekcije i predstavljanje po prvi put u Beogradu ali i Budvi, promovisanje iste, uspjesno zavrsena, mogu slobodno reci, jedna kolekcija haljina za mature i vjencanja, muzicki projekat na kome sam bila angazovana kao stilista i koji mi je oduzimao mnogo vremena. Da bih sve te obaveze uspjesno zavrsila nerijetko sam provodila i po 10 sati dnevno radeci. U tom periodu sam mastala o odmoru, vikendu, druzenju sa porodicom i prijateljima. Ovih dana se osjecam divno jer je taj period dosao!




Cime se trenutno zanima?


Natasa: Okupirana sam i uzivam u uredjivanju modnih strana za magazin Lj&Z. Ne mogu a da ne razmisljam i polako razvijam idejno resenje nove kolekcije ali i planom i programom za ljeto! Uvijek sebi odredjujem sto pod obavezno moram ispratiti, posjetiti.. Okupirana sam i uredjivanjem enterijera, to je moja druga ljubav!

O njenoj modnoj liniji?


Natasa: Moja modna linija je prepoznata po izuzetno svecanim i zenstvenim haljinama sa visokim kvalitetom kada je rijec o materijalima i tehnickom dijelu. Spoj udobnosti i estetike. To je moje vidjenje mode i ljepote zene. 

Na sta je posebno ponosna?


Natasa: Ponosna sam na uspjeh koji sam dozivjela, sto mi potvrdjuju brojni komplimenti i priznanja kao i velika zainteresovanost za moje modele ne samo na teritoriji Crne Gore vec i Srbije. Ponostna sam i na svoju klijantelu koja se sastoji od zena sa stilom koje tacno znaju sta zele! 




Da li joj je vise pomodlo ili odmoglo sto je svastika Sergeja Cetkovica?


Natasa: To sto je Sergej moj zet mi je samo i iskljucivo bilo od pomoci. Zahvaljujuci njemu sam upoznala neke bitne ljude iz modnog svijeta, dobila mnogo savjeta sto se tice biznisa uopste ali i kada je o medijima rijec. Ponekad me malko smara sto me u nekim intervjuima pitaju za njega, tj njih i njihovu intimu. Ali snalazim se dobro! 

Kako je doslo do saradnje sa Cecom?


Natasa: Cecin tim stilista je prisustvovao otvaranju Beogradskog Fashion Weeka na kome sam ja prikazala aktuelnu kolekciju. Moji modeli su im zapali za oko, konsultovali su se sa njom i odlucili da me kontaktiraju. Bila sam jako iznenadjena! Posebno kada su mi rekli da im modeli trebaju za snimanje spota. Na tu sam saradnju jako ponosna jer je rijec o izuzetno uspjesnoj zeni!


O njenim dobrim navikama
Natasa: Dobra navika je citanje knjige prije spavanja, to sto odvojim samo za sebe 20minuta dnevno da popijem sa uzivanjem kafu na terasi svoje kuce, za dobru naviku smatram i casu vina uz rucak i stosta jos.. uglavnom sitnica! 


Losim navikama:


Natasa: Sestra me cesto kritikuje sto konstantno drzim telefon pored sebe, jedem pastu sa pica hlebom, sto nerijetko stvari zavrsavam u poslednji cas, bez kad sam pritisnuta obavezama. Mogu i ovdje slobodno dodati i stosta jos.. tjesim se sitnica!  

Gde planira da odputuje ovog leta?
Natasa:. Ovo ljeto planiram da posjetim Hrvatsko primorje po prvi put, ukljucujem planinu sto nije bio slucaj prethodnih godina a najdalja destinacija bi trebala biti Barselona. U sustini ljetnje odmore uglavnom provodim na nasem primorju i putujem u periodu jeseni i proljeca kada je vrijeme lijepo i kada mogu grad u kojem sam sa uzivanje da obilazim. 

Sta je sledece na poslovnom planu?
Natasa:.Nadam se da cu u septembru realizovati otvaranje mog ateljea! Mjesto gdje ce vladati pozitivna atmosfera, gdje ce se zene osjecati prijatno, udobno i nece zeljeti da odu! To je jedan veliki zalogaj za mene ali vrijedno radim i vjerujem da cu to ostvariti. Sa tim potezom bih zaokruzila moju modnu pricu. Vec imam u glavi kako bi do detalja trebao da izgleda.

3 comments:

  1. ima yanjimljivih stvari,mislim da sam je cak i kontaktirala za faar,kada sam radila editorijal....

    ReplyDelete
  2. Kakva macka bogte! U poslednje vreme se bas dosta prica o njoj!

    ReplyDelete