Aug 23, 2012

Una Jewelry!



A friend of mine started her line of jewelry and I really like what she does. I am showing you what I loved the most, and for more photos you can check her Facebook page here.

Moja drugarica je zapocela sa dizajniranjem i pravljenjem nakita, zaista mi se dopada kako ona to radi. Mozete pronaci upecatljive i jedinstvene komade koji ce osveziti svaku odevnu kombinaciju. Pogledajte modele koji se meni najvise svidjaju, a za vise slike predlazem da pogledate njenu Facebook stranu, ovde .
Sta se vama najvise dopada ?












 


14 comments:

  1. Super je nakit, drugarica je bas kreativna kao i ti :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvaaalaaa, cmok za obe :*

      Nataša U. - UNA nakit

      Delete
  2. Nakit je prelep!
    Idem da lajkujem stranicu :*

    ReplyDelete
  3. Fenomenalan nakit, prva mi je ipak favorit! Sjajno..

    ReplyDelete
  4. Joj divno je...nakit je prelep...:)
    http://be-myfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Predivan nakit! Pogledacemo stranicu :) !

    ReplyDelete
  6. OMG!!! These necklaces are gorgeous....love them!!!
    XOXO

    ReplyDelete
  7. Prelep nakit pravi Nataša:) Baš me je oduševila:)))

    ReplyDelete