Sep 5, 2012

Buro 247 - Zagreb !



Good news for all you fashionistas! Mira Dumas Buro 24/7 opened its offices in Zagreb, Croatia.  Though, I understand something n Russian language I was willing to take classes just to be able to fully understand texts in Buro 24/7.ru... But, now it's much simpler cause we have a Croatian version... Look at the photos of Buro 24/7 lounch party, lot of fashion! I have to admit that our neighbours have some serious style!  Enjoy!

Dobra vest za sve fashioniste koje obozavaju Miru Dumu! Njen portal Buro 24/7 je otvorio svoje kancelarije u Zagrebu. Iako sam ponesto razumela na Buro 24/7.ru, bila sam gotovo resena da upisem ruski kako bih mogla da sto bolje razumem tekstove, ali sada mi je mnooogo jednostavnije jer postoji hrvatska verzija. Pre kliktanja po Buro247.hr, pogledajte kako su nase se nase stylish komsije obukle na partiju povodom lansiranja sajta! Moram priznati da su sve fenomenalne! Uzivajte!











Foto: Buro247.hr

16 comments:

  1. I ja sam odusevljena,nista ne razumem onaj ruski,a Miru obozavam.Pratila sam ceo dogadjaj preko instagrama pa kao da sam bila tamo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah:) Bas mi je drago sto ovaj sajt postoji na nama razumljivom jeziku :)

      Delete
  2. Bilo bi uctivo kada bi navodila izvore u svojim postovima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno, ne razumem komentar posto je tekst linkovan na buro247.hr, a ispod fotografija je potpisan izvor!
      Ako mozes precizno da mi kazes na sta mislis?

      Delete
  3. Kako su sve lepe! svidja mi se ovaj post. Videla sam slike na fejsu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako su lepe i divno obucene! Praznik za oci :)

      Delete
  4. Mira je prava ikona stila, a i ostale dame su imale lepe kombinacije! <3

    ReplyDelete
  5. Ja sam se bas iznenadio kada sam video da je Mira u Zagrebu (citaj: na instagramu video) i bas mi je drago zbog otvaranja sajta. Odlican je. Miru obozavam, i naravno besprekorno dobro je stilizovana kao i uvek :)

    ReplyDelete
  6. I opet, sve su wanna be Mira ali jedino ona sija, prava fashion star

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobrodošli natrag na Marijana kužina-Lešina, njegov veliki vidjeti leđa u javnosti nakon što je tako dugo odsustvo bore joj ovisnosti o alkoholu, drogama i seksu. Our paparazzi prijatelji u Hrvatskoj govore da ona ima novog muškarca u svom životu, dobro znaju igrač u sceni zagrebačkog kluba, mnogi čestitke ypu iz svih vaših velikih prijatelja na Foto radionica Avanture New Yorku, gledamo FWD da vidim vam bsck na raditi nakon 3 god odsutnosti - bravo, bravo Marijana.

      Delete
  7. Sve dame su sjajne, svaka cast za kominice nase :)

    ReplyDelete
  8. Predobre slike! Znas li mozda koji je brend ovih belih sandala na trecoj slici otpozadi?

    ReplyDelete
  9. I dalje citam onaj na ruskom - cini mi se da pisu malo opsirnije.
    Zavidim ovim stylish Zagrepcankama na druzenju sa predivnom Mirom :)

    ReplyDelete