Sep 13, 2012

From my INSPIRATION folder!


Today, no much words, I'll just let these gorgeous photos speak from themselves! I love to look at other fashionistats photos because there is always a plenty of inspiration there, and  those of you who follow me on
my facebook page know that I upload so much photos... Enjoy!

Danas nema mnogo teksta vec cu pustiti da slike govore same za sebe. Obozavam da gledam slike ostalih fashionista jer na njima uvek mogu pronaci jako puno inspiracije, oni koji prave moju Facebook stranu znaju da vise kacim tudje slike nego moje :)
Pa uzivajte u ovim fotkama!


My friend Mira, I already wrote about her in post Street Style Glamurai












12 comments:

  1. jel mira ima blog? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mira, nazalost nema blog... ja je nagovaram da ga otvori, ali ona nece :(

      Delete
  2. Super izbor! Ima par fotki koji odmha idu i u moj Inspiration folder!

    ReplyDelete
  3. Slazemo se komentarom iznad :-) i mi imamo ovakve "foldere" , a tvoj izbor je sjajan!

    ReplyDelete
  4. Prva i poslednja slika su mi favoriti! :)

    ReplyDelete
  5. Great pictures and awesome inspiration!! Love it! <3

    Stop by some time:)

    xxx

    Mia's Little Corner

    ReplyDelete
  6. Stvarno prelepo! Volim inspirativne postove. :)

    ReplyDelete
  7. moracu jednu profi fotku specijalno da namenim za tvoj blog, ove su sve nespremne :)
    Mirjana
    sa ljubicastim cizama npr :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa, pa ta sa ljubicastim cizmama bi bila totalni hit :)
      Molim te photo session za blog ili ja dolazim pa cu da te slikam ceo dan:)

      Delete