Jan 3, 2013

Instagram post...

Part of New Years Outfit :)


New Year, new things... This is my first instargam post... Shall I continue :)

Nova godina donosi  nove odluke, tako da ja obecavam da cu biti redovnija, mislim potrducu se koliko mi dozovole obaveze :)
Ovo je prvi instagram post na blogu, da li da nastavim ? :)

Smokvica, naj mesto u BG :)




Novogodisnje svecice :)

Family dinner :)


StilBook, sea & sun! Sta vise devojka moze da pozeli :)




Umbra Compaco stalak za nakit - nesto najsavrsenije sto postoji... Mozete pronaci u Style@ Home u Delti i Kralja Petra!



Trenutna kozmeticka opsesija... Mirise kao san, a koza je tako mekana :))


Elle HR, da vidimo sta nam inspirise komsije :)

Savrsen zalazak sunca :)



9 comments:

  1. Obooožavam L'occitane <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima li ga uopšte u Bg? Nekada je bio. Ja sam uzimala u Sarajevu i u Sloveniji...

      Delete
    2. Mislim da ga vise nema, ja sam ga uzela u Rijeci...
      U Bg imas Crabtree & Evelyn, na slican ja fazon, ali mi je L'occitane ipak favorit :)

      Delete
    3. Da, imam i od Crabtree & Evelyn svašta :D

      Delete
  2. Herceg Novi <3
    Srecna Nova godina :))... Odakle je suknja, odlicna je??

    ReplyDelete
  3. Ti si stylish devojka i u skladu sa tim bi bilo interesantno gledati tvoje instagram postove, ali moras nabaviti bolju kameru. Nista se ne vidi!

    ReplyDelete