Feb 18, 2013

Insagram Week!


I think that last week was one of my most amazing weeks ever!
A friend of mine and I were styling the new campaign of  Serbian fashion house Afrodita AMC, and day after the shooting we left to Tel Aviv, you will find detail of this amazing trip in next issue of StilBook, and after Israel I went to Montenegro... I'm so tired right now and ready to go to bed, the work is waiting tomorow :)

Mislim da mi je protekla nedelja jedna od najboljih u poslednje vreme!
Moja drugarica i ja smo radile organizaciju i styling za kampanju za modnu kucu Afrodita AMC, sledeci dan smo vec bile u avionu za Tel Aviv, koji je zaista fantastican grad i obozavam ga, detalje cete otkriti u sledecem broju StilBook-a :)
Posle Izraela sam otisla u CG, trenutno sam preumorna i odoh u krevet, od sutra ceka puno puno posla :*
 
Afrodita AMC shooting


Amazing Tel Aviv

Tel Aviv, Jafa

Fruit heaven!


Fortune cookies on hebrew


Ben and Jerry's

Interesting window display

Amazing food

On the street



Snow in Durmitor, look how big it is

Beautiful Boca

7 comments:

  1. Replies
    1. Inostran naziv kada se pominje Boka Kotorska je Boca di Cattaro, a posto je pisano na engleskom logicnije je da stoji ovako

      Delete
  2. Mina uzivala si, blago tebi. Pozdrav iz Budve <3

    ReplyDelete
  3. Meni nedostaje onaj tvoj stari nacin vodjenja bloga. Ovako mi sve nekako deluje s brda dola!
    Bila si mi jedna od omiljenih blogerki i bas sam razmisljala kako je steta sto ne radis u nekom magazinu!
    Eto na srecu, to se promenilo! :)

    ReplyDelete
  4. Divne fotkice<3


    http://nekinovi-klinci.blogspot.com/

    ReplyDelete