Oct 16, 2013

Givenchy Skirt!



Every season designer try to make something new and innovative..
Mr. Riccardo Tisci is one of my favorites and I love what's he doing with Givenchy. I also adore this skirt... It you ask me, it's one of the best thing... This model conquered fashion editors and bloggers, the next step is celebrities and I'm waiting my version of this skirt in Zara...

So, tell me what do you think ?

Svedoci smo da svake sezone dizajneri pokusavaju da izmisle nesto novo i inovativno.

Mr. Ricardo Tisci je jedan od mojih omiljenih dizajnera i mnogo mi se dopada ono sto radi sa Givenchy-em . Gotova svaki model koji omisli postaje hit: cuvene cizme, Antigona, Obsedia i naravno ti je nezaobilazan ajkulin zub koji se svuda provlaci kao detalj i onome koji ga nosi donosi postovanje modnih znalaca.

Sada je na red dosla ova savrsena suknja. Prvo su je prihvatile blogerke i modne urenice, potom ce slavne licnosti, a ja svoju verziju ove suknje cekam u Zari...

Da li Vam se dopada ?

 






 

4 comments:

  1. Jaako je dobra i sve dame su ih dobro uklopile, a i ovaj model ne moze svakome da stoji lepo :) !

    ReplyDelete
  2. Ne znam, ali mi se svidjaju!

    www.style-trigger.com

    ReplyDelete