Jul 3, 2014

Simple as that!



I was thinking a lot wheather I should continue blogging at all or just quit, but at last I decided I should, so for comeback I've chosen simple outfit with interesting details such as these amazing Vicini shoes, matching bag and interesting cuff. I hope you like it and see you soon!

Dugo sam razmisljala da li da zbog nedostatka vremena nastavim sa blogom ili odustanem od njega, na kraju sam odlucila da ipak nastavim.
Ovaj Pinko kombinezon mi je omiljeni odevni predmet od kako sam ga kupila u XYZ, dovoljno je jednostavan a efektan i uparila sam ga sa interesantnim Vicini cipelama, tasnom koja ide uz njih i interestantnom cuff narukvicom.











Photographer: Marija Timotijevic

Jumpusit: Pinko, Shoes: Vicini, Bag: Mistral, Sunglasses: Ray ban, Cuff: Casia Verde

12 comments:

  1. Nikad nemoj da odustanes! :)
    Divan je jump, ja ih bas volim :))

    ReplyDelete
  2. Nikad nemoj da odustanes! :)
    Divan je jump, ja ih bas volim :))

    ReplyDelete
  3. Da nastavis kao ja! Takodje sam se razmisljala i imala pauzu ali sada se bas zabavljam :) Divne cipele i torba!

    ReplyDelete
  4. da se blogovanje uvede kao obavezni vannastavni predmet ;)))

    ReplyDelete
  5. Clutch je odličan, a ti si divna u ovoj jednostavnosti!



    http://jeansandroses.blogspot.com

    ReplyDelete